niedziela, 18 stycznia 2015

[Promarker] Game time cz.2

Hi Hello! Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kolejne rysunki o tematyce gier. Osobiście jestem naprawdę zadowolona, więc mam nadzieję, że Wam się spodobają :)



Dzisiejsze obrazki oczywiście również wykonane są promarkerami. Pierwszy rysunek, tak jak zapowiedziałam, po raz kolejny dotyczy gry "Mario". Muszę się przyznać, że narysowanie drugiej postaci, Luigiego było dla mnie o wiele trudniejsze. Szczególny problem miałam z naszkicowaniem twarzy, żeby była choć trochę podobna do oryginału. A Wy co myślicie?

Osobiście jestem bardzo zadowolona z efektu. Przyczepić mogę się do zbyt "płaskiej" czapki, na co jednak nie mogę poradzić. Zwyczajnie skończyła mi się kratka :)
Kolejny rysunek jest z gry, którą pewnie sporo osób przynajmniej kojarzy, mianowicie "Portal" i "Portal 2". Gra logiczna, tak samo jak w przypadku "Talos Principle" posiada niebanalną fabułę. W skrócie gracz steruje postacią, która jest obiektem testów w ośrodku APERTURE Laboratories. Tytułowym "narzędziem", które ma do dyspozycji gracz, jest urządzenie do tworzenia portali. Z jego pomocą podczas rozgrywki przechodzi się przez kolejne poziomy "testów". Całym przedsięwzięciem steruje GLaDOS, sztuczna inteligencja, przy czym z niewyjaśnionych przyczyn jakichkolwiek innych pracowników brak.

Ja natomiast skupiłam się na jednym z mniej znaczących elementów gry. Podczas przechodzenia kolejnych "testow", gracz zaczyna spotykać płytki naciskowe w większych ilościach, niż jest w stanie nacisnąć. Z pomocą przychodzą "klocki" APERTURE wśród nich specyficzna kostka Companion Cube, którą postanowiłam narysować. Jest to moim zdaniem jeden z weselszych elementów gry :)

W takim razie ja już Was nie zanudzam. Mam nadzieję, że nowe rysunki Wam się spodobają. Ja się z Wami żegnam, trzymajcie się i cześć :)


2 komentarze:

  1. Aaa jak zawsze piękne rysunki ;) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace i ta na konkurs na LL też, ale Maniusia cię wyprzedziła w tej kwestii.

    OdpowiedzUsuń